سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی بانک شهر برای تامین خواسته مشتریان و شهروندان

معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک شهر خبر آمادگی این بانک را برای تامین خواسته مشتریان و شهروندان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از مدیریت مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، مرتضی خامی معاون اعتبارات و بین‌الملل، ضمن حضور در جلسه ارتباط مستقیم تلفنی، پاسخگوی انتقادات، پیشنهادات، شکایات و تقدیر از همکاران بانک شد.

در این رابطه معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک از وجود سامانه8655 به عنوان یک فرآیند نظارتی موثر در مسیر یکپارچگی اهداف و پاسخگو بودن بانک در قبال مشتریان نسبت به آنچه که برنامه‌ها و اهداف مجموعه بانک شهر یاد کرد و اظهار داشت:این سامانه یکی از بهترین معیار‌ها برای سنجش عملکرد بانک و ابزاری مناسب برای تشخیص هرگونه نقاط قوت وضعف و انتقال اطلاعات در مسیر بهبود فرایندها به شیوه‌ای کارآمد و موثر است و ما با تمام توان آماده‌ایم برای اینکه مشکلات را برطرف کنیم.

معاون اعتبارات و بین‌الملل، آموزش نیرو‌های انسانی متخصص و متعهد در ارتباط و تعامل با مشتریان از طریق سامانه نظارتی8655 را یکی از محورهای مهم در پیشبرد اهداف بانک شهر در مرکز نظارت و ارتباطات مردمی برشمرد و بیان داشت: دیدگاه مدیران ارشد بانک نسبت به این سامانه مثبت است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که شناسایی مشکلات و ارائه اطلاعات کیفی موثری که سامانه نظارتی8655 ارائه می‌دهد، مکانیزم کاری در تمام واحدها را به سمت و سوی بهبود روشها سوق دهد و به رضایت کامل مشتریان منجر شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: بانک شهر ، مشتری ، تامین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.