سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوش دارو و ماجراهای شاغلام از رادیو جوان

برنامه رادیویی نوش دارو به تهیه‌کنندگی و سردبیری حامد مرادیان با بیان داستانهای شاغلام روی موج رادیو جوان می‌رود.

محمدرضا قدیریان گوینده رادیو در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه رادیویی شش دنگ به تهیه‌کنندگی و سردبیری سمیه قاسمی را در حال تولید داریم. 

این برنامه که طرح اولیه آن تهیه و تولید شده با محتوای متفاوت در قالب شادی و نشاط در جامعه از رادیو صبا پخش می‌شود. 

وی ادامه داد: هدف از تهیه برنامه رادیویی شش دنگ انتقال و افزایش شور و نشاط مثبت و مضاعف در جامعه است. 

برنامه از بخش‌های متفاوتی شامل ایران‌شناسی، اطلاعات عمومی و موسیقی با رویکرد طنز تولید می‌شود. 

این گوینده عنوان کرد: برنامه دیگری تحت عنوان و خدا گفت سلام از رادیو سلامت ویژه افطار از ساعت 19:30 الی 21 به تهیه‌کنندگی و سردبیری موسی نظری در حال پخش داریم که در گروه سلامت معنوی تهیه و تولید می‌شود. 

قدیریان در ادامه گفت: در این برنامه قصه‌های متفاوت که دارای بار معنوی با حال و هوای ماه مبارک رمضان است را به سمع شنوندگان می‌رسانم .

قدیریان ضمن بیان این مطلب که بازیگری برنامه رادیویی مجله طنز نوش دارو از رادیو جوان در حال پخش دارد گفت: در این برنامه نقش شاغلام شخصیت اصلی را برعهده دارم. 

وی در ادامه گفت: شاغلام شخصیتی است که در مجله گل آقای سابق در کنار وی به طنز پردازی می‌پرداختند که در این برنامه رادیویی به ایفای نقش می‌پردازد. 

در واقع شاغلام در همه ماجراهای قصه حضور دارد و به نحوی داستان را مدیریت می‌کند و حرف نهایی را او می‌زند که باعث خنده و شادی مخاطب می‌شود. 

محمدرضا قدیریان در پایان در خصوص خاطره‌ای با حال و هوای ماه مبارک رمضان گفت: افطاری خوردن در محل کار و در جمع همکاران حس خاصی را به من منتقل می‌کند که تجربه‌ای به یاد ماندنی از خود به یادگار می‌گذارد.  
 

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.