سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

آمادگی سلماس برای برگزاری باشکوه‌ راهپیمایی روز قدس

فرماندار سلماس از اعلام آمادگی این شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، مرتضی نظری در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های روز قدس که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان سلماس از آمادگی کامل برای برگزاری راهپیمایی روز قدس برخوردار است.

وی با بیان اینکه در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته است، تصریح کرد: انجمن اسلامی دانشجویان، دانش‌آموزان، فرهنگیان، کارکنان ادارات مختلف، خانواده شهدا، اصناف و سایر اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی حضور خواهند یافت.

نظری با بیان اینکه در این روز بار دیگر به جهانیان نشان خواهیم داد که پشتیبان مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین هستیم، افزود: مردم ایران اسلامی همواره در دفاع از ارزشهای اسلامی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین حضور دارند و همانطور که هر سال در راهپیمایی روز قدس حاضر می‌شدند امسال نیز در این راهپیمایی حضور باشکوه خواهند داشت.

فرماندار سلماس با اشاره به مسیر و زمان راهپیمایی در این شهرستان، گفت: راهپیمایی روز قدس 11.30 جمعه از مقابل مسجد جامع به سمت خیابان فردوسی، میدان فردوسی، میدان کارگر به طرف بلوار چمران خواهد بود و نهایتا روزه‌داران برای اقامه نماز در مصلی این شهرستان حضور خواهند یافتز/.

برچسب ها: سلماس ، فرماندار ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.