سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محجوب: عزت‌اللهی را به خاطر پول ترانسفر نمی‌کنیم/ مسئولان نباید در خصوص مسائل باشگاه مالی سنگ‌اندازی کنند

مالک باشگاه ملوان بندرانزلی درخصوص آخرین وضعیت سعید عزت‌اللهی گفت: رضایت‌نامه عزت‌اللهی را دادیم و تا چند روز دیگر وضعیت این بازیکن برای حضور در تیم فوتبال اتلتیکو مادرید مشخص می‌شود.

محجوب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: اگر عزت‌اللهی بتواند تست‌های اصلی تیم اتلتیکو مادرید را بگذراند این احتمال وجود دارد از وی در تیم بزرگسالان استفاده شود.

محجوب درباره عواید ترانسفر شدن عزت‌اللهی برای باشگاه ملوان انزلی گفت: هزینه ترانسفری
مجانی نیست اما اگر مسئله پول برای ترانسفر کردن عزت‌اللهی به خارج ازکشور مطرح بود اجازه این انتقال را نمی‌دادیم.

مالک باشگاه ملوان درادامه بیان کرد: توانایی عزت‌اللهی زیاد است بر این اساس ما برای پیشرفت بیشتر عزت‌اللهی و ایجاد انگیزه بین جوانان با انتقال این بازیکن به خارج ازکشور موافقت کردیم.

وی تصریح کرد: ترانسفر کردن یک بازیکن به خارج از کشور بدون درآمد برای باشگاه نیست.
همچنین اگر این انتقال صورت بگیرد عزت‌اللهی نخستین بازیکنی که به یک باشگاه معتبر اروپایی می‌رود و  این انتقال برای برند باشگاه ملوان خوب است.

محجوب درباره ارزیابی‌اش از انتشار مبالغ قرارداد بازیکنان گفت: من به شخصه موافق این موضوع نیستم اما سازمان لیگ برتر تصمیم گیرنده است و ما موظف به اجرای آن هستیم.

مالک باشگاه ملوان بندرانزلی در ادامه بیان کرد: ما تابع سازمان لیگ برتر هستیم و برای قانونمند شدن موظف به رعایت قوانین سازمان لیگ هستیم. تاج رئیس سازمان لیگ برتر با برنامه‌ای که ترتیب داده اعتبار خاصی به لیگ برتر داده و کلاس لیگ را بالا برده است.

محجوب درباره ارزیابی‌اش از تخطی برخی از تیم‌ها از رعایت سقف بودجه عنوان کرد: به هر حال هر تیمی که تعهد به اجرای این قانون می‌کند باید به آن عمل کند. باشگاه ملوان انزلی چند سال پیش به خاطر اینکه هزینه‌هایش سرسام آور بود بدهی هایش بر روی هم انباشته شد. اگر مسئولان ملوان به اندازه پول جیبشان خرج می‌کردند الان آن بدهی‌ها انباشته نمی‌شد.

مالک باشگاه ملوان بندرانزلی عنوان کرد: به نظرم مسئولان فوتبال نباید در خصوص مسائل مالی باشگاه‌ها سنگ‌اندازی کنند و بگذارند که خود تیم‌ها در این مورد تصمیم‌گیری کنند. مسئولان بهتر است که کیفیت فوتبال را بالا ببرند.

وی در ادامه بیان کرد: بودجه باشگاه ملوان 7میلیارد تومان است شاید من بخواهم فصل آینده 50میلیارد برای باشگاه ملوان هزینه کنم.

محجوب در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال از تاج و همکارانش تشکر می‌کنم که با برنامه‌ای که گذاشته کلاس لیگ را بالا برده است.

انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.