سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط امور استان های جشنواره فیلم مقاومت صورت می گیرد؛

ثبت نام کارگاه های آموزش مجازی فیلمنامه نویسی و جلوه های ویژه میدانی

امور استان های سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت درراستای غنای محتوایی بیشتر این رویداد سینمایی ، در نظر دارد کارگاه های آموزش مجازی فیلمنامه نویسی، جلوه های ویژه میدانی برگزار نماید.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا عاقل زاده مدیر اموراستان های جشنواره فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: علاقمندان برای شرکت در این وب کنفرانس می توانند تا تاریخ 25 مرداد ماه از طریق سایت جشنواره به نشانی filmmoqavemat@gmail.com نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.


وی ادامه داد: این کارگاه ها با عناوین کارگاه فیلمنامه نویسی"روند تبدیل خاطره به فیلمنامه" و "کارگاه جلوه های ویژه با موضوع آشنایی با مقدمات انفجار در فیلم های سینمایی” پیش بینی شده است.

 
عاقل زاده شرایط ثبت نام در این کارگاه ها را "داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم"، " آشنایی با رایانه و اینترنت "، "دارا بودن حداقل ADSL128 عنوان کرده است و یادآور شد: ثبت نام صرفاً از طریق سایت انجام می پذیرد.

 
به گفته وی آخرین مهلت ثبت نام 25 مرداد ماه 1393 می باشد و در صورت تکمیل ظرفیت کارگاه ها اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام می نمایند.


مدیر امور استان های جشنواره مقاومت خاطر نشان ساخت: این کارگاه ها از طریق فضای مجازی به صورت وب کنفرانس ارائه می گردد.



انتهای پیام


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بنده خدا
۱۴:۴۸ ۳۱ تير ۱۳۹۳
با سلام جهت ثبت نام به سايت http://moqavematfilmfest.ir/ به منوي اکران مردمي گزينه ثبت نام کارگاه ها مراجعه نمائيد با تشکر يا علي