سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقاشی کشتار کودکان 2000 سال قبل در فلسطین به دست یهودیان تندرو و افراطی

امروزه صهیونیست‌ها به تکرار کشتار کودکان فلسطینی روی آورده‌اند و صحنه‌های دلخراشی را ایجاد کرده‌اند کشتار کودکان یک روش قدیمی در بین یهودیان تندرو و افراطی است است که امروز صهیونیست‌ها خود را موظف به انجام آن می‌دانند.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، امروزه صهیونیست‌ها به تکرار کشتار کودکان فلسطینی روی آورده‌اند و صحنه‌های دلخراشی را ایجاد کرده‌اند کشتار کودکان یک روش قدیمی در بین یهودیان تندر و افراطی است که امروز صهیونیست‌ها خود را موظف به انجام آن می‌دانند.
 
در تاریخ مسیحیت به واقعه‌ای اشاره می‌شود که طی آن یهودیان تندرو و افراطی به کشتار کودکان مسیحی در 2000 سال پیش اشاره می‌کنند و از آن با عنوان کودکان مقدس HOly Children  یا  ninos innocents به زبان اسپانیایی یاد می‌شود.
 
نقاشی‌های زیادی در کلیساها از این جنایت نقش بسته است نمونه‌هایی از نقاشی‌های مربوط به این واقعه‌ای که مسیحیان معتقد به رخ دادن آن در 2000 سال قبل در سرزمین فلسطین رخ داده است را مشاهده می‌فرمایید:











انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
متنفرم ازشون متنفرم....آدمیت مرد و خصلت حیوانی روی کار آمد
سيروس
۱۴:۰۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
وحشتناكه اين همه جنايت در جهان
جلال
۱۲:۱۸ ۳۱ تير ۱۳۹۳
کشتار و قتل و غارت جزو دستورات مذهبی اینهاست .(رجوع به کتب عهد قدیم)
ناشناس
۰۵:۱۸ ۳۱ تير ۱۳۹۳
این صهیونیستها باکشتارکودکان درجهت نسل کشی مردم بیگناه فلسطین اقدام می کنند. همان کاری که صربها درجنگ برعلیه مردم مسلمان بوسنی بکاربردندولی موفق نشدند.