سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درآخرین شب قدر بهزیستی میهمان آسایشگاه کهریزک شد

در سومین شب قدر جمع از مسولان سازمان بهزیستی کشور به همراه خانواده بزرگ تیم مراقبت در منزل میهمان مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک بودند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در سومين شب از ليالي پر فيض قدر ، دكتر دواتگران مدير كل توانمند سازی معلولین ، مهندس رضايي مديركل دفتر خدمات توانبخشي و مراقبتي سازمان بهزيستي كشور ، زند مديریت سازمان تأمين اجتماعي شهرستان ري ، مهندس زارع مدير سامانه حمل و نقل ويژه معلولين و جانبازان و ساير کارشناسان همراه میهمان مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک بودند.

 
در این ضیافت گروهی از مددجویان سالمند و معلول ،جمع زيادي از مددجويان تيم مراقبت در منزل به همراه خانوادهايشان حضور داشتند تا در كنار ساير همنوعان خود ، تجربه اي جديد از با هم بودن را كسب نمایند .
 
این افراد حالا بخشي از اعضاء خانواده بزرگ كهريزك هستند ، اگر چه در منازلشان زندگي مي كنند ، اما امكانات رفاهي و بهداشتي ، درماني و مساعدتهاي اجتماعي و ساير حمايتهاي لازم از اين عزيزان به نحو شايسته اي صورت مي پذيرد تا در منازلشان به آن رفاه و آسايشي كه نيازشان هست ، برسند .

لازم به ذکر است ميهمانان عزيزي كه از نهادها و ارگانهاي مختلف در اين محفل حضور داشتند ، هر يك به نوعي قول مساعد و همكاري لازم جهت خدمت هر چه بهتر به مددجويان آسايشگاه را داده و مقرر گرديد در اسرع وقت با برنامه ريزي پيشنهادات ارائه شده تا حصول نتيجه پيگيري گردد .


انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.