سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاعلان کارت هاي پايان خدمت ومعافيت سربازي دستگير شدند

فرمانده انتظامي شهرستان بوکان آذربايجان غربي از دستگيري 3 نفر جاعل کارت هاي پايان خدمت و معافيت سربازي خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "بندريان" اظهارداشت: در پي وصول يك برگ كارت معافيت خدمت سربازي که جعلي بودن آن پس از استعلام از معاونت وظيفه عمومي محرز شده بود، موضوع جهت رسيدگي در دستور كار ماموران اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.
 
وي افزود: با انجام کارهاي اطللاعاتي متهم دستگير که پس از انتقال به مقر پليس در تحقيقات فني و پليسي ابتدا با بيان اظهارات فريبنده سعي در گمراهي ماموران را داشت اما با تحقيق و گردآوري ادله غير قابل انكار توسط پليس چاره اي جز بيان حقيقت نداشته  و اعتراف نمود که چند سال قبل توسط يک نفر رابط با پرداخت مبلغي وجه نقد کارت مذکور را دريافت کرده است.
 
سرهنگ "بندريان " در ادامه بيان داشت : با همکاري متهم و تحقيقات پليس در اين زمينه يک نفر از رابطان مرتبط با جاعل اصلي کارت هاي پايان خدمت و معافيت دستگير كه در بازجويي صورت گرفته او نيز ضمن تائيد اظهارات متهم عنوان كرد كه پول هاي دريافتي را به شخصي به هويت معلوم پرداخت و نامبرده اقدام به جعل و تحويل كارت مي نموده است كه با اقدامات اطلاعاتي نامبرده نيز دستگير و به بزه انتسابي اقرار كرد.
 
فرمانده انتظامي بوکان در پايان خاطر نشان کرد : متهمان به همراه پرونده جهت رسيدگي به دادسراي عمومي و انقلاب بوکان معرفي شدند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.