سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد

پرداخت آخرین مرحله مطالبات بازنشستگان کشوری در هفته دولت

مدير عامل صندوق بازنشستگي کشوري اعلام کردآخرين مرحله باقي مانده مطالبات ناشي از اجراي قانون مديريت خدمات کشوري در هفته دولت پرداخت خواهد شد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌ايراندخت عطاريان مدير عامل اين صندوق با بيان اينکه تا کنون بالغ بر يک ميليون و 950 هزار تومان از معوقات بازنشستگان مشمول پرداخت شده است ، گفت : با توجه به تأکيد وزير تعاون ، کار و رفاه اجتماعي مبني بر تسريع در پرداخت مطالبات بازنشستگان خوشبختانه با تمهيدات لازم و حمايت هاي ويژه دولت اين امکان براي صندوق بازنشستگي کشوري فراهم شد تا نسبت به تسويه کامل مطالبات بازنشستگان مشمول اقدام نمايد .

 وي اظهار داشت : بر اساس اقدامات صورت گرفته مطالبات هر يک از بازنشستگان جداگانه محاسبه شده ، و در هفته دولت آخرين مرحله معوقات به حساب بانکي آنان واريز خواهد شد .

 عطاريان ادامه داد مطالبات ناشي از اجراي معوقات قانون مديريت خدمات کشوري از سنگين ترين تعهداتي است که صندوق بازنشستگي کشوري توانست آن را به خوبي مديريت و پرداخت کند .

 وي افزود : در اين مرحله بر اساس گزارشهاي ارايه شده مجموعاً 332067 نفر از بازنشستگان مشمول ، مطالبات خود را در هفته دولت بطورکامل دريافت خواهند کرد و پرونده پرداخت مطالبات ناشي از اجراي قانون مديريت خدمات کشوري در دومين سال فعاليت دولت تدبير و اميد بسته خواهد شد .

به گفته مدير عامل صندوق بازنشستگي کشوري تسويه کامل مطالبات بازنشستگان دستاورد ديگري از اقدامات و تلاش هاي دولت يازدهم است که در جهت افزايش سطح رفاه بازنشستگان و بهبود وضعيت و معيشت آنان صورت مي گيرد .


انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
شهرزاد شهیدی
۰۹:۴۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
مجموع مبلغ مطالبات چه قدر است؟ با تشکر از سازمان بازنشستگی