سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت /

استفاده رايگان نوسوادان از كتابخانه های عمومی

نوسوادان گیلانی می توانند رایگان به عضویت كتابخانه های عمومی درآیند و از خدمات این مراکز فرهنگی رايگان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ سرپرست اداره كل كتابخانه های عمومی گيلان گفت: در اجرای این طرح که با هدف ترویج فرهنگ مطالعه اجرا می شود ، آموزش دهندگان و كاركنان نهضت سواد آموزی و اعضای خانواده آنها نیز نيم بها عضو كتابخانه های عمومی سراسر استان گيلان می شوند.

هادی بادروح ارتقاء سطح مطالعه نوسوادان و آموزش دهندگان در جامعه را از دیگر اهداف این طرح اعلام کرد و افزود: پیشگیری از بازگشت به بی سوادی ، کمک به ريشه كنی بيسوادی و تثبيت آموخته های قبلی نوسوادان از جمله برنامه هایی است که با همکاری نهضت سوادآموزی ، در دستور كار اداره کل کتابخانه های عمومی استان قرار گرفته است.

وی توزيع كتاب هاي ساده و آسان ، برگزاری مسابقات كتابخوانی و راه اندازی ايستگاه مطالعه در مراكز نوسوادان و كم سوادان و تلاش در جهت استفاده از منابع آسان در ايستگاه های مطالعه و ايجاد بخش نوسوادان در كتابخانه های عمومی استان از ديگر اقدامات كتابخانه های عمومی است.

سرپرست اداره كل كتابخانه های عمومی استان گيلان از آمادگی اين اداره كل برای راه اندازی كتابخانه مشاركتی با محوريت منابع آسان خوان در صورت داشتن فضای مناسب در مراكز نهضت سوادآموزی خبر داد .


انتهای پیام /


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.