سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفت سنگ تنها يك سريال اقتباسی نيست

حمید مهین دوست بازیگر سینما و تلویزیون درباره حاشیه های مجموعه تلویزیونی "هفت سنگ" به کارگردانی علیرضا بذرافشان اظهار نظر کرد.

حمید مهین دوست بازیگر سینما و تلویزیون درباره اتفاقات و حاشیه های سریال "هفت سنگ" مبنی بر کپی برداری این مجموعه از سریال خانواده مدرن امریکایی در گفتگو با خبرنگار راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: به نظر من اقتباس یک جریان عادی و رایج در سینما و تلویزیون ایران و جهان است و هیچ ایرادی هم ندارد. به ویژه از زمانی که سریال هایی با زیرنویس فارسی منتشر می شود، مردم بیشتر در جریان سریال های خارجی قرار گرفته اند و آن ها را دنبال می کنند. بنابراین اقتباس ها مشخص می شود. در حالی که چند سال گذشته این اتفاق نمی افتاد و معمولا اقتباس به این صورت حاشیه ایجاد نمی کرد.
 
وی افزود: به نظر من سریال هفت سنگ در چند سکانس آن هم در یکی دو قسمت محدود مشابهتی با سریال خارجی داشت. اما در ادامه می بینیم که این سریال از ماجراها و داستان های خانوادگی هم برخوردار است و آن را پیش می برد. ضمن این که بیانگر بسیاری از معضلات اجتماعی و بسیاری از مشکلاتی است که خانواده ها با آن رو به رو هستند.

 از طرفی بازیگران این سریال بسیار توانمند ظاهر شده اند و خود سریال هم فضای شاد و سرگرم کننده ای دارد.
 
وی در همین رابطه ادامه داد: ماه رمضان ماه شادی و برکت است. بنابراین وقتی یک سریال در این ماه با فضای با نشاط و شاد روی آنتن می رود، در ایجاد این فضا موثر است. مثل سریال هایی که رضا عطاران چند سالی برای تلویزیون می ساخت و از فضای مشابهی برخوردار بود.

 به طور کلی سریال هفت سنگ را می توان کار مطلوبی دانست و من خودم این مجموعه را دوست دارم.
 
هفت سنگ به جز شب های قدر هر شب ساعت 21 از شبکه سه سیما پخش می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سریال ، شبکه ، سه ، سیما ، فضای ، شاد ، تلویزیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.