سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

پتروشیمی تبریز، در تکاپوی کسب رتبه ی نخست تیمی تور دوچرخه سواری چین

تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز با دو دقیقه و 24 ثانیه اختلاف نسبت به تیم اول، برای کسب رتبه ی نخست تیمی تور کیمگ های لیک چین تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، مرحله ی دوازدهم و ماقبل پایانی نهمین دوره ی تور دوچرخه سواری جاده ی کینگ های لیک در چین، با حضور رکابزنان تیم پتروشیمی تبریز برگزار شد و در رده‌بندی کلی تیمی، تیم نِت اَپ آلمان با زمان مجموع 149:32:54 همچنان پیشتاز است و تیم پتروشیمی تبریز با دو دقیقه و 24 ثانیه اختلاف در رده ی دوم قرار دارد و تیم لوپوم مارسی فرانسه نیز با پنج دقیقه و 42 ثانیه اختلاف سوم است.

مرحله دوازدهم و ماقبل پایانی نهمین دوره تور دوچرخه سواری جاده کینگ های لیک در چین  به مسافت 120 کیلومتر در شهر و منطقه ژونگ وی در چین برگزار شد، ادوارد میکاییل گروسو از رومانی - تیم وینی فانتینی 2:35:09 قهرمان شد و بوریس شپیلفسکی از روسیه - سانتیک و کارلوس ادواردو آلیساته از کلمبیا - یونایتد هلث دوم و سوم شدند.

در رده‌بندی کلی تور کینگ های لیک پس از 12 مرحله، ایلیا داویدنوک از قزاقستان و تیم آستانه با زمان مجموع 49:48:31 ساعت در صدر باقی ماند و توماس ووبورزیو فرانسوی با 42 ثانیه اختلاف دوم و میخایلو مونوننکو از اوکراین و تیم کولس با 43 ثانیه اختلاف سوم هستند.

در این رده‌بندی میرصمد پورسیدی با 4:54 دقیقه اختلاف نسبت به رکابزن نخست در رده دهم قرار دارد.

در رده‌بندی کلی سلطان کوهستان قادر میزبانی با 33 امتیاز در صدر قرار دارد و میرصمد پورسیدی با 22 امتیاز دوم است و در رده‌بندی کلی امتیازی قادر میزبانی با 19 امتیاز در رده 25 جای دارد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پتروشیمی ، تبریز ، دوچرخه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.