سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

تاکید بر غنیمت شمردن فرصت های ماه مبارک رمضان

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ماه رمضان فرصتی برای طلب کردن رحمت خاص خداوند است و از دست دادن هر لحظه از این ماه، ضایعه ای جبران ناپذیر است.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود: بهترین فرصت خودسازی و تلاش برای رسیدن به سیرتی زیبا، استفاده از موسم ماه مبارک رمضان است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری، همچنین از برگزاری بیست و یکمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی، با رویکرد سبک زندگی اسلامی در شهرکرد خبر داد و تصریح کرد: این دوره از یازدهم مرداد و به مدت 27 روز، به میزبانی این استان برگزار خواهد شد. 
وی تصریح کرد: طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی، طرحی شناسنامه دار و مورد تأیید و تأکید رهبر معظم انقلاب است که از سال های قبل در شهرهای سامان، گلپایگان و برای دومین سال متوالی در شهرکرد با موضوع سبک زندگی اسلامی برگزار می شود  .
نکونام، حاصل برگزاری این 21 دوره از طرح را چاپ بیش از 24 جلد کتاب بیان کرد و گفت: محصول این مباحث در سال گذشته 5 جلد کتاب مفید است که در اختیار جامعه اسلامی قرار خواهد گرفت .
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بر مشارکت مدیران در این طرح خداپسندانه تاکید کرد و افزود: جلسات امسال در دو مرحله عمومی و تخصصی برگزار خواهد شد که برای شرکت کنندگان در جلسات تخصصی گواهی حضور در دوره صادر می شود.  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.