سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اردوی تیم فوتبال راه آهن تهران درشهرستان نیر

تیم فوتبال راه آهن برای کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در لیگ برتر در شهرستان نیر اردو زد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سرمربی تیم فوتبال راه آهن در حاشیه نخستین تمرین این تیم در زمین چمن ورزشگاه شهید صوابی نیر گفت: با اینکه سه هفته تمرینات خود را دیر شروع کرده ایم اما تلاش می کنیم که تیم را به مرز آمادگی لازم جسمانی و تاکتیکی برسانیم .

حمید استیلی افزود: 4 روز در شهرستان نیر اردو خواهیم زد و در این مدت یک بازی تدارکاتی نیز با شهرداری اردبیل برگزار خواهیم کرد.

وی بیان کرد : پس از اردوی نیر به تبریز رفته و 3 روز هم آنجا اردو زده و 2 بازی تدارکاتی نیز با تیم های آن شهر خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران اضافه کرد: امیدواریم که با انجام این اردو و بازی های تدارکاتی برای بازی با تیم استقلال که نهم مرداد انجام خواهیم داد، آماده شویم.

استیلی به بازیکنان جذب شده تیم راه آهن اشاره کرد وگفت: محمدغلامی، محمدآبشک، شیث رضایی، وحید طالب لو ، امیر عابدزاده، سیامک کوهنورد، میلاد و مهرداد محمدی، محمد ستاری، محسن ایرانژاد و میلاد ابطحی را جذب تیم کرده ایم .

تیم فوتبال راه آهن که احمد رضا عابدزاده را نیز بعنوان مربی دورازه بان ها در اختیار دارد با 40 بازیکن ، کادر فنی و تدارکات به شهرستان نیر در استان اردبیل سفر کرده است.

پیش از این تیم های پرسپولیس ، صبای قم ، پیکان ، فولاد گسترش تبریز نیز در این شهرستان اردوی آمادگی برگزار کردند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اردبیل ، اردوی ، تیم ، راه ، آهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.