سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

رقابتهای تدارکاتی اسلالوم تایلند؛ قایقرانان ملی پوش کرمانشاهی 2 مدال نقره و یک برنز کسب کردند

تیم ملی اسلالوم کشورمان که به منظور برپایی اردوی آمادگی در تایلند به سر می برد، روز گذشته در یک مسابقه تدارکاتی حضور پیدا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه  ، به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه، مسابقات اسلالوم در آبهای آرام برای اولین بار در بازیهای آسیایی اینچئون در رده سنی بزرگسالان برگزار خواهد شد.

تیم ملی اسلالوم کشورمان نیز به منظور آمادگی و حضور موفق در این رقابت ها از هفته گذشته در تایلند به سر می برد.

این مسابقه با حضور 72 قایقران برگزار شد و پس از طی مراحل مقدماتی در 4 ماده کایاک مردان، کایاک بانوان و کانوی مردان و کانوی بانوان، 6 قایق برتر به فینال A راه پیدا کردند .

 اعضای تیم ملی اسلالوم کشورمان نیز همگی موفق به صعود به فینال A شدند.

در پایان این مسابقه در کایاک بانوان شقایق سید یوسفی با زمان 1:15.11 دقیقه مدال طلا، فرشته حسینی 1:21.62 دقیقه مدال نقره و قایقران تایلندی با زمان 1:23.76 دقیقه مدال برنز کسب کردند.

در کایاک آقایان محمد حشمتیان با زمان 1:07.90 دقیقه مدال طلا، مرتضی کیان منش با زمان 1:10.12 دقیقه مدال نقره و قایقران تایلندی مدال برنز را از آن خود کردند.

در کانوی آقایان قایقران تایلندی با زمان 1:16.53 دقیقه مدال طلا، امیرمحمد فتاح پور با زمان 1:18.06 دقیقه مدال نقره و مهدی کریمی با زمان 1:16.79 دقیقه مدال برنز کسب کردند.

در کانوی بانوان قایقرانی از تایلند با زمان 1:31.27 دقیقه مقام اول، سونیا گماری با زمان 1:33.35 دقیقه مقام دوم و الهام صفاری با زمان 1:32.53 دقیقه مقام سوم را از آن خود کردند.

اردوی تیم ملی اسلالوم کشورمان تا 8 مرداد ماه در تایلند ادامه پیدا می کند و پس از آن قایقرانان تا بازیهای آسیایی در دریاچه آزادی تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.