سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

31 تیر ماه؛

آغاز ثبت نام در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای "دانشگاه جامع"

ثبت نام برای شرکت در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مهر 93 منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش از فردا سه شنبه 31 تیر ماه آغاز و تا روز دوشنبه 6 مرداد ماه 93 پایان می پذیرد.

حسین توکلی  مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: کلیه متقاضیان ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از فردا بر روی سایت سازمان سنجش کشور قرار می گیرد و فراهم نمودن مدارک مورد نیاز ثبت نام به این سایت مراجعه و نسبت به ثبت نام برای پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی مهر 93 دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام نمایند.

وی گفت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود لذا لازم است داوطلبان از طریق کارت شتاب که پرداخت الکترونیکی آن فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش مبلغ106 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش برای دوره‌های کاردانی و کاردانی حرفه‌ای نظام مهارتی مهر سال 93 جمعا 274 هزار و 700 نفر است، خاطر نشان کرد: از این تعداد 158 هزار نفر سهمیه آزاد و 116140 نفر ظرفیت شاغلین خواهد بود.

وی تصریح کرد: پذیرش در دوره های کاردانی فنی و حرفه‌ای در 5709 کد رشته محل، 223 شهرستان و 907 مرکز آموزش در 4 گروه آموزشی شامل صنعت با تعداد 117 هزار و 805 ظرفیت، کشاورزی 23500، مدیریت و خدمات اجتماعی 96300 ظرفیت و فرهنگ و هنر 3795 ظرفیت صورت می گیرد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.