سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام زمان رسيدگي به صلاحیت رانندگان سرویس مدارس/بي توجهي به فرمان پليس مدرسه برابر با جريمه است

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا گفت: جلسات اجرایی هماهنگی سرویس مدرسه پس از پایان ماه مبارک رمضان برگزار می شود. در این جلسات صلاحیت فردی راننده و خودروها بررسی و در صورت تایید از سوی پلیس افراد می توانند به عنوان سرویس در سال تحصیلی جدید کارشان را آغاز کنند .

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، سردار محسن مهرایی گفت: به جز تصادف مرگبار برای سرویس مدرسه که در سال گذشته در جاده قم ثبت شده و تست اعتیاد راننده مثبت گزارش شده بود خوشبختانه هیچ حادثه مرگباری درباره سرویس مدارس در کشور نداشتیم .
 
رئیس پلیس ترافیک شهری راهور  ناجا با بیان این که نداشتن معاینه فنی، نبستن کمربند ایمنی و سوار کردن بیش از ظرفیت سه تخلف عمده رانندگان سرویس مدارس است،افزود: اگر مدرسه ای از سرویس غیرمجاز استفاده کند و دانش آموزان دچار حادثه شوند بر اساس تبصره 3 ماده 14 سهم استفاده کننده در حادثه منظور شده و مقصر به مراجع قضائی معرفی می شود .
 
به گفته  سردار مهرایی، در کلانشهرها مدارس موظفند از خودروهای حمل و نقل عمومی برای سرویس مدرسه و جابجایی دانش آموزان استفاده کنند .
 
وی با بیان این که پلیس کنترل دوره ای سرویس مدارس را انجام می دهد افزود: این خودروها باید هر سه ماه یکبار معاینه فنی دریافت کنند .
 
سردار مهرایی با بیان این که در سال تحصیلی جدید طرح پلیس مدرسه با جدیت انجام می شود،خاطرنشان كرد: اگر راننده ای به فرمان پلیس مدرسه توجه نکند علاوه بر جریمه 50 هزار تومانی سه نمره منفی نیز می گیرد .


انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.