سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزتیان: تصمیم نهایی برای آینده عزت‌الهی گرفته نشده است/ می‌خواهیم در لیگ برتر تراز مالی مثبت داشته باشیم

مدیر روابط عمومی و سخنگوی باشگاه ملوان بندر انزلی در خصوص وضعیت سعید عزت‌الهی گفت: باشگاه در حال بررسی وضعیت عزت‌الهی است و هنوز هیچ تصمیم قطعی‌ای گرفته نشده است.

ارسطو عزتیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: تصیم نهایی در مورد سعید عزت‌الهی اتخاذ نشده و باشگاه در حال بررسی این مسأله است.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی باشگاه ملوان بندرانزلی در مورد وضعیت مدیرعامل باشگاه ملوان بیان کرد: هنوز مدیرعاملی برای باشگاه انتخاب نشده است و محجوب به عنوان مالک باشگاه تصمیم گیرنده نهایی است اما در حال حاضر رضا الماسی به عنوان سرپرست موقت کارهای مدیرعاملی را انجام می‌دهد.

وی درخصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال ملوان اظهار داشت: لیست بازیکنان ما تقریبا تکمیل است در حد تلاش بازیکنانی را که خواهانشان بودیم جذب کردیم.

عزتیان در مورد سقف بودجه باشگاه ملوان تصریح کرد: سقف بودجه باشگاه هفت میلیارد تومان و سقف قرارداد بازیکنان 700میلیون تومان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما سه هدف عمده برای این فصل داریم یکی این که 10میلیارد بدهی‌ای که  از سال‌های پیش داریم را پرداخت کنیم.
دومین هدفمان این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم و تلاش کنیم که چهار میلیارد درآمدزایی داشته باشیم و آخرین هدف‌مان این است که برای اولین بار در لیگ برتر ما تراز مالی مثبت داشته باشیم.

انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.