سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسعود ثقفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عدم تمدید مهلت ثبت نام دانش آموزان در مدارس/ 1271 بازدید بازرسان از روند ثبت نام دانش آموزان

به دانش آموزانی که به دلایلی از ثبت نام بازمانده‌اند کمک خواهیم کرد تا روند ثبت نام آنان در مدارس تسهیل یابد.

 مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص علت ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس گفت: با توجه به این که پایان تیر ماه آخرین فرصت ثبت نام دانش آموزان در مدارس شهر تهران هست همچنین زمان ثبت نام نیز تمدید نخواهد شد. از کلیه  دانش آموزان و اولیای آنان تقاضا می‌شود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی از کمک به دانش‌آموزانی که به دلایلی از ثبت نام بازمانده‌اند سخن گفت و افزود: تاکنون 90درصد ثبت نام دبستانی‌ها و بیش از 75درصد ثبت نام مقاطع متوسطه‌ی اول و دوم شهر تهران انجام نشده است.

ثقفی با اشاره به این که 1271 بازدید توسط بازرسان ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات آموزش و پرورش صورت گرفته است، اظهار داشت: تاکنون چندین مورد تخلف گزارش شده که می‌توان به 50مورد عدم اطلاع رسانی، 8مورد برخورد نامناسب، 20گزارش عدم حضور مدیر، 65 مورد فعال نبودن سیستم سناد مدرسه و 34مورد دریافت کمک‌های مردمی در هنگام ثبت نام اشاره کرد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به این که در این مدت بیشترین نارضایتی مربوط به محدوده‌ی مدارس است، افزود: تاکنون 107 مورد تذکر شفاهی، 71مورد کتبی صورت گرفته همچنین 34مورد دریافت وجه در هنگام ثبت نام نیز به خانواده‌ها استرداد شده  است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.