سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی‌صدر در تذکر شفاهی مطرح کرد

ضرورت رسیدگی به آب شرب شهرستان خوی از سوی مسئولان

نماینده مردم خوی در مجلس گفت: متأسفانه 50 روستا آب شرب مناسب ندارند و این امر با وجود ماه رمضان با بی توجهی مسئولان، قرار گرفته و مردم آبی برای افطار هم ندارند، مسئولان پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مؤید حسینی‌صدر نماینده مردم خوی در مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه 29 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود، اظهار داشت: روستا گوگرد از روستاهای حوزه انتخابیه‌ام با داشتن جمعیتی در حدود2500 نفر که در معرض رانش قرار دارند، متأسفانه به علت رانش تمامی خانه‌های این روستا ترک برداشته و از داشتن کمترین امکانات و آب شرب نیز محرومند.
 
وی با تاکید بر اینکه 10 سال است که روستای گوگرد با محرومیت دست و پنجه نرم می‌کند، اما متأسفانه هر موقع که برای رفع مشکل این روستا به مسئولان مراجعه می‌کنیم، تنها پاسخی که دریافت کرده‌ایم، در حال رانش بودن این روستا و وعده ساخت روستای جدید بوده است.
 
این نماینده مجلس خطاب به وزیر کشور تاکید کرد: اگر زلزله 4 ریشتری نیز در این روستا اتفاق بیفتد این 2 هزار و 500 نفر آدم کشته خواهد شد و خون آن به پای شما خواهد بود.
 
حسینی‌صدر با اشاره به نامه نگاری‌های بسیار برای رفع مشکل روستای مذکور ادامه داد: بنده تقاضای رسیدگی فوری به وضعیت این روستا و بهبود شرایط آن را دارم.
 
این نماینده مردم خوی در مجلس با اشاره به مشکلات آب شرب حوزه انتخابیه‌اش گفت: متأسفانه  50 روستا آب شرب مناسب ندارند و این امر با وجود ماه رمضان با بی توجهی مسئولان، قرار گرفته و مردم آبی برای افطار هم ندارند.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از بی‌توجهی به احداث بیمارستان در خوی اظهار داشت: بیمارستان‌های خوی بیش از 93 سال عمر دارند این در حالی است که تنها 2 میلیارد تومان برای احداث بیمارستان جدید به این شهرستان اختصاص داده شده است.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم با یادآوری اخباری مبنی بر رقم‌های میلیونی که برای مربی فوتبال کشورمان هزینه می‌شود، تصریح کرد: گویا تنها 800 میلیون تومان کرایه منزل وی و امور دیگر بوده است.
 
حسینی‌صدر در پایان خاطر نشان کرد: برای ثبت درخواست انتقال دانشگاه آزاد از 36 هزار تومان تا 150 هزار تومان مطالبه می‌شود که این نیز باید رسیدگی شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.