سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسانه های صهیونیستی:

"شنبه سياه" برای اسرائیل و ارتش‌اش

خسارت های روز گذشته وارد شده به ارتش رژیم صهیونیستی به حدی بود که رسانه های اسرائیل دیروز را "شنبه سیاه" رژیم اسرائیل و ارتش آن نامیدند.

 به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای‌نیوز، شبکه تلویزیونی اسکای نیوز اعلام کرد خسارت های وارد شده به ارتش رژیم اسرائیل در روز گذشته به حدی بود که رسانه هایاین رژیم دیروز را "شنبه سیاه" اسرائیل و ارتش آن نامیدند.

روز سیزدهم جنگ غزه، روز کمین ها و عملیات نفوذی فلسطینیان به پشت خطوط ارتش رژیم صهیونیستی از طریق تونل ها بود. گردان های عزالدین قسام گفت دو عملیات نفوذ در منطقه صوفا و پایگاه نظامی اسرائیلی ابو مطیبق در خارج از مرزهای نوار غزه انجام داده است. این گردان‌ها افزود نیروهایشان پس از انجام این عملیات سالم به پایگاههای خود بازگشته اند.

 به گفته رسانه های اسرائیلی پس از موشک های غافلگیر کننده مقاومت در جنگ گذشته اکنون تونل ها، پدیده های غافلگیر کننده جدید فلسطینیان است. گردان های قسام می گوید توانسته است تلاش نیروهای اسرائیلی را برای نفوذ به محله التفاح در شرق غزه دفع کند و آنها را به داخل یک کمین بکشاند و آنها را به طور کامل نابود کند. سپس رزمندگان مقاومت به سمت نفربرهای ارتش اسرائیل پیشروی کردند و درهای آنها را گشودند و تمام کسانی را که در آنها حضور داشتند به هلاکت رسانیدند. این گردان‌ها همچنین اعلام کرد در جریان حمله ای که از پشت خطوط ارتش اسرائیل در شرق خان یونس به آنها انجام داد توانست یک دستگاه تانک و یک دستگاه بولدوزر آنها را منهدم کند.

 ارتش رژیم صهیونیستی 2 عملیات نفوذ گردان های قسام به پشت خطوط نیروهایش را تایید کرده است. از این رو، فرماندهان ارتش به سرعت گسترش عملیات زمینی علیه غزه را اعلام کردند. اما رسانه های این رژیم دیروز را "شنبه سیاه" اسرائیل نامیدند.

 این در حالی است که تل آویو برخلاف معمول از اظهار نظر درباره بسیاری از عملیات هایی که گروههای فلسطینی اعلام کردند خودداری کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۳:۳۴ ۲۹ تير ۱۳۹۳
یا علی مدد........