سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش چهره به چهره پناهگیری و تخلیه اضطراری نمازگزاران در مساجد منطقه 15

ستاد مدیریت بحران منطقه 15 گفت: آموزش چهره به چهره پناهگیری و تخلیه اضطراری ویژه نمازگزاران در مساجد محلات 20 گانه منطقه 15 برگزار می‌شود.

منوچهر رحیمی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌ گفت: آموزش چهره به چهره پناهگیری و تخلیه اضطراری ویژه نمازگزاران در مساجد محلات 20 گانه منطقه 15 همزمان با ماه مبارک رمضان در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور آماده‌سازی هر چه بیشتر شهروندان و نمازگزاران هنگام مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه در مساجد محلات 20 گانه در دست اجرا است.

رحیمی اظهار داشت: در این طرح بیش از 20 طرح آموزش چهره به چهره پناهگیری و تخلیه اضطراری در مساجد در محلات 20 گانه منطقه 15 برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای بیش از 20 طرح آموزش چهره به چهره پناهگیری و تخلیه اضطراری ویژه نمازگزاران در مساجد محلات 20 گاه منطقه 15 از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز به جز روزهای تعطیل از اقدامات اجرایی این طرح است.

رحیمی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی پناهگیری و تخلیه اضطراری در محلات 20 گانه منطقه 15،‌ انجام تبلیغات محیطی،‌ نصب بنر، توزیع اقلام آموزشی،‌ بروشور،‌ سی‌دی، کتابچه،‌ پکیج‌های آموزشی با موضوع ایمن زندگی کنید از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 15 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مساجد ، تخلیه ، نماز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.