سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روستایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

تشکیل کارگاه‌های مهارتهای اجتماعی درهمه‌ی مقاطع تحصیلی از آبان ماه

قائم مقام معاون وزیر درسازمان دانش آموزی از تشکیل کارگاههای مهارتهای اجتماعی درسه مقطع ابتدایی، متوسطه‌ی اول و متوسطه دوم از آبان ماه خبر داد.

داود روستایی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص اولویت کاری سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی جدید، گفت: تشکیل کارگاههای مهارت آموزی یکی از بزرگترین برنامه‌های این سازمان برای سال تحصیلی آینده است.


وی با تاکید بر اینکه قصد داریم درسال تحصیلی جدید کارگاه‌های مهارتهای اجتماعی را به طور گسترده در سراسر کشور تشکیل دهیم افزود: امروزه دانش‌آموزان در مدارس با دروس تئوری بسیاری آشنا می شوند درحالی که برای تاثیرگذاری و حضور بیشتر در اجتماع به آموزش مهارتهای پایه نیز نیازدارند ، بنابر این ما تشکیل کارگاههای مهارتهای اجتماعی را جزو اولویت های کاری خود در سال تحصیلی جدید قرار دادیم.


روستایی با اشاره به اینکه این طرح از آبان ماه شروع و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد تصریح کرد: این طرح در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه ی اول و متوسطه‌ی دوم اجرا می شود همچنین دانش‌‌آموزان پس از شرکت وموفقیت در این کارگاه‌ها گواهی نامه‌ای دراین خصوص دریافت می نمایند.


قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی با اشاره به اینکه اکنون درحال طراحی محتوا و هماهنگی اساتید این کارگاهها هستیم، گفت: فن بیان، نوشتن، سخنوری، خودمدیریتی ، تعامل با دیگران و حل مسئله  از جمله مهارتهایی است که در این کارگاهها به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: مهارت ، کارگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.