سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پایان روز سوم مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان؛

پاروزنان تیم ملی کشورمان با راهیابی به فینالA مسافت 200 متر درخشیدند

روز سوم مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان در حالی به پایان رسید که قایقرانان کشورمان در مسابقات مسافت 200 متر موفق به صعود به فینال A شدند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان آرزو حکیمی در گروه 2 مرحله نیمه نهایی با اتریش، انگلستان، لیتوانی، لهستان، نروژ، استرالیا و تونس مسابقه داد و در پایان با زمان 40.927 ثانیه اول شد و به فینال A صعود کرد.

 در این مسابقه استرالیا با زمان 41.191 ثانیه دوم و لهستان با زمان 41.731 ثانیه سوم شدند.
 
حکیمی در فینال A به مصاف بلاروس، چین، سوئد، روسیه، مجارستان، استرالیا، پرتغال و آلمان خواهد رفت.
 
در کانوی یکنفره 200 متر مردان و در گروه 3 مرحله نیمه نهایی عادل مجللی با پاروزنان کشورهای ژاپن، اوکراین، مجارستان، چک، روسیه، انگلستان، رومانی و ازبکستان مسابقه داد. در این مسابقه روسیه با زمان 39.164 ثانیه اول، چک با زمان 39.596 ثانیه دوم و عادل مجللی با زمان 39.788 ثانیه سوم شدند. مجللی پس از کسب این نتیجه به فینال A صعود کرد.
 
در فینال نیز مجللی با قایقرانان کشورهای پرتغال، چک، قبرس، اسپانیا، لیتوانی، روسیه، آلمان و بلاروس روبرو خواهد شد.
 
در گروه 1 مرحله نیمه نهایی کانوی یکنفره 200 متر بانوان فاطمه کرمجانی در مصاف با برزیل، لهستان، چک، بلاروس، کانادا، ازبکستان، آرژانتین و اسپانیا، موفق شد با زمان 49.441 ثانیه در رده سوم قرار گرفته و راهی فینال A شود. در این مسابقه ازبکستان با زمان 48.913 ثانیه اول و بلاروس با زمان 48.929 ثانیه دوم شدند.
 
در فینال این ماده قایقرانان کشورهای بلاروس، اکوادور، کانادا، مجارستان، چک، روسیه، برزیل،ازیکستان و  فاطمه کرمجانی از ایران حضور خواهند داشت.
 
در گروه 2 مرحله نیمه نهایی کایاک دونفره مردان مسافت 200 متر سعید فضل اولی و علی آقامیرزایی با قایقرانان مولداوی، اسلواکی، بلژیک، سوئد، لهستان، آرژانتین، نیوزلند و اکوادور مسابقه دادند و در پایان با زمان 33.709 ثانیه در رده پنجم ایستادند و به فینال B راه یافتند.

 در این مسابقه لهستان با زمان 32.133 ثانیه ، سوئد با زمان 32.657 ثانیه و آرژانتین با زمان 33.133 ثانیه در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.
 
در فینال B پاروزنان بلاروس، بلژیک، اسپانیا، آرژانتین، کانادا، فرانسه، لیتوانی و انگلستان حریفان ملی پوشان ما می باشند.
 
این رقابتها امروز با برگزاری فینال های مسافت 200 و 500 متر به پایان خواهد رسید.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.