سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کامرون: باید مسکو را عامل بی‌ثباتی در شرق اوکراين دانست

نخست وزیر انگلیس اعلام کرد اگر ثابت شود جدایی طلبان حامی روسیه در اوکراین هواپیمای مالزی را ساقط کرده اند، باید روسیه را عامل بحران در این کشور شناخت

 به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری رویترز،"دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس روزگذشته اعلام کرد اگر ثابت شود جدایی طلبان حامی روسیه در اوکراین هواپیمای مالزیایی را ساقط کرده اند، باید روسیه را عامل بی ثباتی در این کشور عنوان کرد.

روزنامه ساندی تایمز به نقل از کامرون نوشت:" اگر این گونه باشد باید به این نتیجه برسیم که این امر نتیجه مستقیم مداخله روسیه برای بی ثبات کردن یک کشور مستقل است و ناقض تمامیت ارضی این کشور محسوب می شود . این به سبب حمایت از شبه نظامیان و آموزش و مسلح کردن آنها اتفاق افتاده است."

 نخست وزیر انگلیس همچنین از دیگر اعضای اتحادیه اروپا به سبب کند بودن روند اقدام علیه روسیه انتقاد کرد.

کامرون افزود:" مدت زیادی است بسیاری از کشورهای اروپایی برای مواجهه با پیچیدگی هایی که در شرق اوکراین در حال رخ دادن است، از خود بی میلی نشان می دهند."

وی ادامه داد:" اکنون زمان آن فرا رسیده است تا  تا از قدرت، نفوذ و منابع خود استفاده کنیم. اقتصادهای ما از قدرت کافی برخوردارند.  گاهی اوقات ما به گونه ای رفتار می کنیم که انگار ما بیشتر به روسیه نیاز داریم تا روسیه به ما."

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.