سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کم‌توجهی به مسئله حجاب‌وعفاف آسیب‌های جبران ناپذیری را به بار می‌آورد

موسس کانون متفکرین ایران گفت: مسئولین باید بدانند که در مسئله حجاب به خصوص که خطرات جدی آن، مستقیماً امنیت خانواده‌ها و جامعه را مورد هدف قرار داده است هر گونه کم توجهی می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری را به بار آورد.

"سیدمرتضی موسوی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه مسئله حجاب در کشور باید به صورت کلان حل شود، اظهار داشت: دولت باید بپذیرد که نسبت به مسئله فرهنگ موظف است، لذا قانون عفاف و  حجاب در راستای اصلاح ضعیت کنونی جامعه باید از سوی دولت اجرا شود.

وی به مفاهیم قرآنی در رابطه با بدحجابی اشاره کرد و گفت: نتیجه عمل نکردن به مفاهیم قرآنی بداخلاقی‌ها و بدحجابی‌هاست.

موسس کانون متفکرین ایران با تاکید بر اینکه واگذار کردن برخی مسائل اجتماعی به مردم احترام به مردم تلقی نمی‌شود، بیان داشت: درست است که فرد فرد مردم نسبت به فرهنگ جامعه موظف هستند، اما دولت به عنوان خدمتگذار آنان باید همانطور که در مسائل دیگر مانند سیاست خارجی حافظ منافع مردم است، در مسئله حجاب نیز ورود پیدا کند.

موسوی با بیان اینکه نگاه مسئولان به مسئله حجاب باید اصلاح شود، تصریح کرد: مقوله حجاب و بیکاری جوانان دو موضوع مهمی است که دولت باید به صورت جدی به آن ورود پیدا کند.

موسس کانون متفکرین ایران خاطرنشان کرد: برخی تصور می‌کنند هزینه اجرای طرح‌های فرهنگی زیاد است، ولی باید توجه داشت که هزینه‌های پیشگیری به مراتب کمتر از هزینه‌های درمان است؛ مسئولین باید بدانند که  در مسئله حجاب به خصوص که خطرات جدی آن، مستقیماً امنیت خانواده‌ها و جامعه را مورد هدف قرار داده است هر گونه کم توجهی می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری را به بار آورد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: حجاب ، عفاف ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.