سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

دستگاه‌های اجرایی برای توسعه گردشگری آذربایجان غربی همت کنند

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید برای توسعه صنعت گردشگری در آذربایجان غربی بیش از پیش همت کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، هادی بهادری در ستاد تسهیلات اجرایی خدمات سفر که در سالن جلسات استانداری ترتیب یافت، اظهار داشت: نهادهای مختلف و زیرمجموعه آنها برای معرفی قابلیت‌های گردشگری گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه یکم مرداد ماه جلسه ستاد تسهیلات اجرایی خدمات سفر برپا می‌شود، افزود: اداره‌های فعال در این زمینه، باید برنامه‌های پیشنهادی و مصوب خود را در جلسه فوق ارائه دهند.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وجود قابلیت‌های گردشگری مختلف در استان اعم از بناهای تاریخی، گردش‌گا‌ه‌های طبیعی و ...، افزود: رسانه‌های جمعی باید برای رونق این صنعت گام بردارند.

وی ادامه داد: باید از دو ماه باقی‌مانده تابستان، در راستای جذب مسافران داخلی و خارجی حداکثر استفاده را کرد.

بهادری با اشاره به اینکه تردد ماشین‌آلات سنگین در جاده‌های روستایی همواره مشکل‌ساز بوده است، گفت: باید برای کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده‌های روستایی برنامه‌ریزی شود.

وی مبحث راه‌اندازی پلیس راه روستایی را مورد توجه قرارداد، گفت: برای توسعه گردشگری روستایی باید موارد مختلف را مورد توجه قرار داد و بسترهای موردنیاز را در همه عرصه‌ها فراهم کر/س.

برچسب ها: توسعه ، عمرانی ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.