سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو ارشد کمیسیون روابط خارجی سنای آمریکا:

اوباما برای تصویب تمدید مذاکرات هسته‌ای با ایران به کنگره بیاید/ دیگر مذاکرات تمدید نخواهد شد

عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنای آمریکا گفت: رئیس جمهور این کشور باید برای تصویب تمدید مذاکرات هسته‌ای با ایران به کنگره بیاید.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت مجلس سنای آمریکا، "باب کورکر" عضو کمیته روابط خارجی سنا تاکید کرد که هرگونه معامله نهایی با ایران باید به تایید کنگره برسد.

سناتور "باب کورکر" عضو کمیته روابط خارجی سنا در بیانیه ای درباره تمدید مذاکرات هسته ای ایران و گروه پنج بعلاوه یک گفت: باید یک تاریخ قطعی برای مذاکرات تعیین شود ضمن این که کنگره نیز باید فرصت یابد هر گونه توافقنامه نهایی را بررسی و از همکاری کامل ایران اطمینان حاصل کند. 

وی مدعی شد با توجه به مذاکرات ناامید کننده اولیه که گزینه تمدید را در خود داشت ، ما همه می دانستیم که این اتفاق می افتد. با وجود این، همه تلاش‌های دیپلماتیک باید با هدف رسیدن به یک نتیجه قابل قبول صورت بگیرد و مانع هسته ای شدن ایران شود. 

کورکر افزود: من از دولت می خواهم خاطرنشان کند که دیگر مذاکرات تمدید نخواهد شد چرا که این کار اهرم های ما را کاهش می دهد. اوباما مثل مسئله سوریه باید به کنگره بیاید از این رو ما می توانیم کلیت معامله نهایی را بررسی و از همکاری ایران اطمینان حاصل کنیم.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.