سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران خبر داد

تدوين برنامه ششم توسعه "صنعت گاز" با محوريت اقتصاد مقاومتی

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران گفت: برنامه ششم توسعه صنعت گاز در 6 محور و بر اساس سیاستهای اقتصاد مقاومتی تدوین می شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شانا، حسن منتظر تربتی، مدیر برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: شرکت ملی گاز ایران با تعریف 6 محور، سیاستهای اقتصاد مقاومتی را بصورت جدی دنبال می کند و تاکنون نیز فعالیتهایی در این زمینه انجام شده است.

حسن منتظر تربتی افزود: هم اکنون 6 محور، به عنوان محورهای مرتبط با اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت گاز انتخاب شده و در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: برای این محورها، اهداف کلان تهیه شده و بر اساس این اهداف کلان برای هر کدام از این سیاستها، راهبرد و سیاستهای کلان اجرایی تعریف شده است.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران یادآور شد: در این زمینه شاخصهای اهداف کلی نیز تعریف شده و سیاستهای اقتصاد مقاومتی بر اساس همین شاخصها پیگیری می شود.

به گفته وی، شرکت ملی گاز ایران ادامه برنامه پنچم و تدوین برنامه ششم را بر محور اقتصاد مقاومتی تعریف کرده و این سیاست بصورت جدی پیگیری می شود و تاکنون نیز نتایج خوبی به دست آمده است.

سرپرست مرکز دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه یکی از بحثهای اقتصاد مقاومتی بحث درون زایی و رویکرد به توانمند سازی بخشهای داخلی است، تاکید کرد: این شرکت ضمن تعامل با کشورهای خارجی، توانمندسازی بخشهای داخلی را به عنوان یک رویکرد اصلی دنبال می کند.

تربتی یادآور شد: بحث خودکفایی نیز یکی از موضوعهای مهم است که به صورت جدی در شرکت ملی گاز ایران پیگیری می شود.

وی ادامه داد: برای تامین و داخلی سازی کالاهای اساسی اقدامهای خوبی انجام شده که ساخت توربین ملی از جمله فعالیتهای شرکت ملی گاز به شمار می رود.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران گفت: این طرح چند سال پیش آغاز و نتایج خوبی نیز کسب شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.