سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال تحریم‌های تلافی جویانه مسکو علیه شهروندان آمریکایی

وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد که مسکو نیز به تلافی تحریم‌های جدید آمریکا تحریم‌هایی را ضد شهروندان آمریکایی وضع می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز؛  وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای از اعمال تحریم های جدیدی ضد برخی شهروندان آمریکایی به تلافی تحریم های جدید واشنگتن ضد مسکو خبر داده است.
 
طبق این گزارش تحریم های جدید روسیه شامل ممنوعیت صدور ویزا برای شهروندان آمریکایی خواهد بود. "آلکساندر لوکاشویچ" سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد: تدابیر تلافی جویانه قطعا اتخاذ خواهد شد. اول از همه تعداد مشابهی از آمریکایی ها حق ورود به روسیه را نخواهند داشت و مسکو از ورود آنها به این کشور جلوگیری خواهد کرد.
 
آمریکا به تازگی تحریم‌های جدیدی را ضد روسیه اعمال کرده است. آمریکا و اروپا مقام های روسی را به دخالت در تحولات شرق اوکراین و اعطای کمک های نظامی به استقلال طلبان شرق اوکراین متهم کرده و بر اساس این ادعاها تحریم‌های زیادی را ضد روسیه وضع کرده اند.
 
مسکو نیز بارها ضمن رد این ادعاها اعلام کرده است که بحران اوکراین بهانه ای برای کشورهای غربی برای افزایش نفوذ و حضور خود در شرق اروپا است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.