سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت استقرار حوزه نظام وظیفه در شهرستان ملارد

شهرستان 450 هزار نفری ملارد، با خلاء وجود حوزه نظام وظیفه مستقل در منطقه مورد اشاره روبرو است و با وجود اینکه مدتهاست ملارد به شهرستانی مستقل تبدیل شده است اما در بخش مذکور تحت پوشش شهرستان شهریار قرار دارد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ملارد با 450 هزار نفر جمعیت، یکی از شهرستان‌های پرجمعیت استان تهران به شمار می‌رود و قریب به سه سال است که با مصوبه دولت وقت، از بخش شهریار جدا و به شهرستانی مستقل مبدل شده است. 

بطور طبیعی لزوم تعریف و تأمین زیرساخت‌های لازم برای تبدیل منطقه‌ای به شهرستان مستقل امری بدیهی و اجتناب ناپذیر محسوب می‌شود، اما متأسفانه در شهرستان ملارد، این امر آنطور که شایسته و لازم است عملیاتی نشده و تاکنون برخی از ادارات در این شهرستان مستقر نشده و در برخی ادارات تحت پوشش شهرستان شهریار قرار دارد که یکی از این مراکز شامل حوزه نظام وظیفه می‌شود. 

بطور طبیعی شهرستانی مهاجرپذیر و با بافت جمعیتی جوان همچون ملارد از حجم انبوهی از افرادی که در سن سربازی قرار دارند و آماده اعزام به این خدمت مقدس هستند برخوردار است، اما متقاضیان اعزام به خدمت ساکن در شهرستان ملارد، به ناچار باید از مرکزیت شهریار اعزام شوند. 

امید آن می‌رود دستگاه‌ها و مسئولین ذی ربط در حوزه مذکور با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم و تأمین زیرساخت‌های لازم، اقدامات لازم را در جهت استقرار حوزه نظام وظیفه شهرستان ملارد را مبذول دارند تا با توجه به ظرفیت‌های موجود و لحاظ نمودن امکانات لازم، ساز و کار اعزام به خدمت جوانان و نوجوانان ملاردی، در همین شهرستان عملیاتی شود. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: ملارد ، اسقرار ، شهریار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.