سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیمه‌های معرفت در امامزادگان شمیران برگزار می‌شود

اداره کل اوقاف و امورخیریه شمیران گفت: خیمه‌های معرفت همزمان با ماه مبارک رمضان در امامزادگان شمیران برگزار می شود.

حجت‌الاسلام علیرضا زینعلی مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه شمیران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری خیمه‌های معرفت همزمان با ماه مبارک رمضان در امامزادگان شمیران در دستور کار اداره کل اوقاف و امورخیریه شمیران قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان از 8 تیر ماه تا 7 مرداد ماه سال 93 در امامزادگان شمیران در دست اجرا است.
حجت‌الاسلام علیرضا زینعلی اظهار داشت: در این طرح خیمه‌های معرفت با موضوع‌های  چند رسانه ای و برپایی غرفه های کودکان، مشاوره‌های مذهبی و خانواده به مسابقه و قران خوانی، پاسخ به شبهات دینی و اعتقادی و... در امامزادگان شمیران برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری خیمه های معرفت در امامزادگان شمیران از جمله امامزاده صالح(ع) تجریش و امامزاده صالح(ع) فرحزاد، امام زاده قاسم(ع) گلاب دره، امامزاده اسماعیل (ع) زرگنده، امامزاده علی اکبر(ع) چیذر، امامزادخ اسماعیل(ع) چیذر، امامزاده ابوطالب(ع) و امامزاده سید والی، امامزاده قاضی الصابر(ع)، امامزاده مصیب(ع) از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
حجت‌الاسلام  زینعلی خاطر نشان کرد: روزانه 60 هزار زائر در امامزاده صالح(ع) تجریش، هزار و 70 زائر در امامزاده صالح(ع) فرحزاد، هزار و 700 زائر در امامزادگان چیذر و 2 هزار  زائر در امامزادگان دیگر شمیران حضور و در سفره های افطار و اکرام شرکت می کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: خیمه ، معرفت ، اوقاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.