سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"فریبا متخصص" تحت‌الشعاع مسائل همسرش قرار گرفت

فریبا متخصص، گفت: در سریال "کیفر" نقش همسر "عطا" را بازی می‌کنم که تحت‌الشعاع مسائل همسرش قرار می‌گیرد.

"فریبا متخصص"، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در سریال "کیفر" نقش همسر "عطا" را بازی می‌کنم که تحت‌الشعاع مسائل همسرش قرار می‌گیرد. این سریال دومین تجربه همکاری من با حسین تبریزی است.
 
وی در خصوص نقش خود در ایران مجموعه عنوان کرد: محوریت این مجموعه با 3 دوست است که یکی از آنها به شهادت می‌رسد، یکی ثروتمند شده و دیگری بر مسند قضاوت می‌نشیند، بین این 3 دوست سلسله اتفاقاتی رخ می‌دهد که من به عنوان همسر یکی از آن‌ها یعنی "عطا" با بازی امیر دژاکام در حالی که مادر 3 فرزند هستم به ایفای نقش پرداختم و تحت‌الشعاع مسائل همسرم قرار می‌گیرم.

این بازیگر در ادامه گفت: تا به حال تجربه حضور در کارهای مناسبتی را نداشتم و ساعات این کار به خصوصدر ایام ماه رمضان بسیار دشوار و فشرده بود، اما هیچ کس اعتراضی نمی‌کرد.

متخصص، افزود: عوامل این مجموعه بسیار خوب هستند به خصوص آرامشی که کار با حسین تبریزی به عوامل می‌دهد، از دشواری کار کاسته است.

متخصص، خاطرنشان کرد: به تازگی در کار مسعود آب‌پرور به اسم "زخم" که یک سریال 13 قسمتی است مشغول به کار شدم و نقش یک خانم که صاحب آرایشگاه است را ایفا می‌کنم.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.