سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت حمایت‌های اجتماعی از جامعه روستایی

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر با اشاره به اینکه نیروی انسانی اصلی‌ترین موضوع بهره‌وری است به ضرورت حمایت‌های اجتماعی به ویژه بیمه از جامعه روستایی و عشایر تأکید کرد.

سید حمید کلانتری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: سوء تدبیر و عدم مدیریت به عنوان دو عامل اصلی در بروز مشکلات اقتصادی است که رکود شدید و بیکاری را در پی خواهد داشت در این راستا حمایت از نیروی انسانی به عنوان اصلی‌ترین موضوع بهره‌وری می‌تواند به رفع بسیاری از مشکلات کمک کند.
 
وی در ادامه با تأکید بر اینکه در خدمت رسانی به جامعه روستایی باید کار اصولی صورت گیرد تصریح کرد: اصول این نیست که اجازه دهیم فرد نیازمند شود و سپس از طریق امدادرسانی و مراکزی همچون بهزیستی امکانات حمایتی دولت را به آن‌ها برسانیم بلکه روش بهتر و متناسب‌تر با شخصیت افراد این است از طریق بیمه‌های اجتماعی افراد تحت حمایت قرار گیرند.
 
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی- روستاییان و عشایر خاطرنشان کرد: در حال حاضر درصدی از حق بیمه را روستاییان و درصدی از حق بیمه را هم دولت پرداخت می‌کند که این دو کنار هم در صندوق بیمه‌های اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان گردآوری شده تا در زمانی که بیمه شده به آن نیازمند می‌شود تبدیل به حقوق و مستمری شده و به آن‌ها پرداخت شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ضرورت ، حمایت ، روستایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.