سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

جمع‌آوری 35 میلیون تومان در جشن گلریزان در بیجار

رئیس زندان بیجار از جمع‌آوری 35 میلیون تومان در جشن گلریزان برای آزادسازی 26 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمدرضا عظیمیان از جمع‌آوری 35 میلیون تومان برای آزادسازی 26 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 26 زندانی جرائم غیرعمد در زندان بیجار محبوس هستند، افزود: برای آزادسازی این تعداد زندانی حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان نیاز است.

رییس زندان بیجار، جرائم غیرعمد زندانیان محبوس در زندان بیجار را تصادف، نفقه، دیه و ورشکستگی عنوان کرد.

وی با اشاره به حمایت از این زندانیان پس از آزادی از حبس، عنوان کرد: زندان بیجار با  برگزاری کلاس‌ها و برنامه‌های مختلف آموزشی فنی و حرفه‌ای و اعطای گواهی مهارت، زمینه را برای اشتغال به کار آنها پس از آزادی از زندان فراهم می‌سازد.

عظیمیان با اشاره به حمایت‌های زندان بیجار از زندانیان جرائم غیرعمد، گفت: زندانیان پس از آزادی برای دریافت مستمری تا 6 ماه به کمیته امداد امام خمینی معرفی خواهند شد.

آزادسازی 43 زندانی در سال گذشته

وی در ادامه با بیان اینکه گواهی کسب مهارت زندانیان به اداره کل زندان‌های استان کردستان و اداره مراقبت‌های بعد از خروج ارجاع داده می‌شود، گفت: از این طریق 15 تا 20 میلیون تومان وام به زندانیان با هدف ایجاد اشتغال پس از آزادی از زندان داده می‌شود.

رئیس اداره زندان بیجار با اشاره به کمک‌های خیرین، از حضور چشمگیر آنها در جشن گلریزان امسال در این شهرستان تقدیر کرد و گفت: امسال خیرین نسبت به سال گذشته در جشن گلریزان حضور پررنگ‌تری داشتند.

عظیمیان در پایان بیان کرد: در سال گذشته 30 میلیون تومان در جشن گلریزان جمع‌آوری شد و با ارجاع این مبلغ به استان و تهران توانستیم 900 میلیون تومان برای آزادسازی 43 نفر زندانی با جرائم غیرعمد در سال گذشته جمع‌آوری کنیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: سنندج ، گلریزان ، بیجار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.