سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سید رضایی: در مرداد ماه در دو تور آسیایی نیمه حرفه ای شرکت خواهیم کرد

سرمربی تیم دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد در خصوص حضور تیم شان در تورهای خارج از کشور گفت: در ماه آینده در دو تور نیمه حرفه ای مالزی و اندونزی شرکت خواهیم کرد.

 مصطفی سید رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:به دلیل آنکه تیم پیشگامان اولین سالی است که حرفه ای شده است به تورهای مهم دعوت نشدیم و تنها در تورهای سینکادای اندونزی  و آذربایجان و ایران حضور پیدا کردیم و توانستیم سکوی اولی را از آن خود کنیم، مخصوصا تور ایران که با حریف قدرتمندی چون پتروشیمی تبریز رقابت کردیم و در آخر توانستیم مقام قهرمانی را از آن خود کنیم و در حال حاضر در رنکینگ آسیا پس از پتروشیمی در مقام دوم ایستادیم.
 
وی در ادامه افزود: در 25 خرداد ماه نیز تا 15 شهریور در 2 تور نیمه حرفه ای حال جای اندونزی  حضور پیدا خواهیم کرد که 6 نفر اصلی تیم به دلیل حضور در اردوی چک تیم ملی ما را همراهی نخواهند کرد و ما 6 نفر دومم خود در این تورها شرکت خواهیم کرد.
 
سید رضایی در پایان نیز تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان مسابقاتی در شرق آسیا انجام نخواهد شد و بعد از پایان ماه مبارک تور حرفه ای چین است که متاسفانه ما را دعوت نکردند امیدوارم در سال آینده با توجه به نتایج خوبی که کسب خواهیم کرد بتوانیم در تورهای حرفه حضور به عمل برسانیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.