سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزیزیان: شفاف سازی قرارداد بازیکنان حالت خوشایندی ندارد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: شفاف سازی قرارداد بازیکنان خوشایندی ندارد و باعث حسادت و کینه بین بازیکنان می‌شود.

سعید عزیزیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شفاف سازی قرار داد بازیکنان باعث حسادت و کینه توزی بین آنها می شود و خوشایند هیچ کس نیست.
 
وی افزود: وضعیت تیم هم در سال گذشته و سال جاری خوب است و بیشتر بازیکنان این تیم از جوانان هستند که ضمن بازی خوب توانسته‌اند تجربه‌هایشان را به کار ببندند.
 
وی ادامه داد: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همانند سال های پیش سعی کرده تا میانگین سنی بازیکنمان کم باشد تا بتوانند از پتانسیل‌های این بازیکنان جوان به خوبی استفاده کند.
 
عزیزیان تصریح کرد: همیشه باید فرصت مناسبی را در اختیار جوانان قرارداد تا بتوانند تجربه لازم را کسب کنند چرا که تجربه نداشتن بازیکنان باعث می شود تیمشان ضرر بسیاری ببینند.
 
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در  خصوص وضعیت نقل وانتقالات بازیکنان پرسپولیس گفت: پرسپولیس اکنون دارای چند بازیکن خوب است که اگر بخواهند اقدامی برای حفظ آنها انجام ندهد باعث ضرر و همچنین شکست این تیم خواهد شد.
 
عزیزیان خاطر نشان کرد: من فکر می کنم به جای شفاف سازی قرار داد بازیکنان باید باشگاه هزینه های خود باشگاه را به شکل منطقی و حساب شده به اطلاع مردم برساند و شفاف سازی تنها در خصوص هزینه های باشگاه انجام شود.
 
انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.