سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورودی تهران قم در سال 93 ساماندهی می شود/ احداث میدان به جای عوارضی تهران قم در آینده ای نزدیک

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 19، از ساماندهی ورودی تهران قم در سال 93 و احداث میدان به جای عوارضی تهران قم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مهدی حاتمی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 19 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ساماندهی ورودی تهران قم در سال 93 به عنوان مهمترین و شاخص ترین اهداف در دستور کار معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه 19 قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور دسترسی آسان شهروندان به آستان مقدس امام راحل، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران در سال 93 در دست اجرا است.
 
حاتمی اظهار داشت: در این طرح قالیباف شهردار تهران  و معاونت فنی و عمران شهرداری تهران، شهرداری منطقه 19 و معاونت فنی و عمرانی منطقه 19 مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ساماندهی ورودی تهران قم در سال 93، جا به جایی عوارضی تهران قم، احداث میدان بزرگ به جای عوارضی تهران قم از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
حاتمی خاطر نشان کرد: ساماندهی ورودی تهران قم ، جابه جایی عوارضی تهران قم و احداث میدان بزرگ به جای این عوارضی نقش بسیار مهمی در دگرگونی و پیشرفت منطقه 19 خواهد داشت.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: احداث ، عوارض ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.