سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضمن ابراز نگرانی از تشدید بحران غزه؛

حمایت دوباره اوباما از رژيم صهيونيستي در برابر فلسطينيان در مکالمه تلفنی با نتانیاهو

رئیس جمهور امریکا در تماس تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن حمایت دوباره از رژيم صهيونيستي در برابر فلسطينيان درباره بحران غزه ابراز نگرانی کرد.

 به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه از واشنگتن،"باراک اوباما "رئیس جمهور امریکا جمعه در تماس تلفنی با "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره بحران نوار غزه ابراز نگرانی کرد.

در این تماس تلفنی اوباما گفت: هرچند واشنگتن از حق اسرائیل برای دفاع از خود حمایت می کند، اما امریکا و هم پیمانان اش درباره خطرات تشدید بحران در غزه و کشته شدن شمار بیشتری از افراد بیگناه به شدت نگران هستند.

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد گفت: "اما از تلاش های نظامی اسرائیل برای این که مطمئن شود راکت های شلیک شده به سرزمین شان شلیک نمی شوند، حمایت می کنیم ما همچنین گفته ایم که برداشت مان از عملیات زمینی کنونی ارتش اسرائیل، در ارتباط با شبکه تونل هایی است که در مرز فلسطین و اسرائیل احداث شده است."

اوباما در ادامه ابراز امیدواری کرد که رژیم صهیونیستی این روند را به گونه ای ادامه دهد که تلفات غیرنظامیان را به حداقل کاهش دهد.

باراک اوباما افزود : "همه ما با جدیت تلاش می کنیم به آتش بسی که در نوامبر 2012 منعقد شد، برگردیم".

اوباما  همچنین  گفت :"جان کری وزیر امور خارجه در تلاش است از طرح مصر برای دستیابی به این نتیجه حمایت کند. من به نتانیاهو گفتم کری آماده است تا پس از رایزنی های بیشتر، به منطقه بیاید."


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۳۰ ۲۸ تير ۱۳۹۳
کشته شدن شمار بیشتر افراد بی گناه! خوبه اقلأ اینو قبول دارن!.