سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمت عالمیان: تا به حال نوشاد را در این فرم ندیده ام/ اینچئون را از پینگ پنگ دریغ نکنید

کارشناس و پدر مردشماره تنیس روی میز ایران گفت: نوشاد و نیما هم اکنون از آمادگی بدنی کاملی برخوردار هستند و تمام خواسته ام این است بازیهای آسیایی را از پینگ پنگ دریغ نکنند.

رحمت عالمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اذعان کرد: تمریناتمان را به همراه نوشاد و نیما همچنان با قدرت قبل، در بابل ادامه می دهیم و وضعیت آمادگی فرزندانم عالی است من تاکنون نوشاد را در این فرم ندیده بودم و فکر می کنم قابلیت رویارویی با بزرگهای دنیا وحتی پیروزی مقابل آنها را دارد، نیما هم همینطور و در تمرین با برادرش برد و باخت دارند.
 
وی تصریح کرد: با این شرایط از نظر من حیف است که تنیس روی میز به بازیهای آسیایی اعزام نشود خواهشم از شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک این است که شرایط اعزام پینگ پنگ بازان به بازیهای آسیایی را فراهم کند.
 
مربی باسابقه پینگ پنگ کشورمان خاطرنشان کرد: سالانه 12 مسابقه اپن تنیس روی میز در جهان برگزار می گردد که یک بازیکن باید حداقل در 7 یا 8 مسابقه آن حضور داشته باشد، نوشاد زمانی در رده امید دارای بهترین رتبه جهانی بود و نفر دوم مسابقات مهم گراندفاینال شد اما اکنون به دلیل شرکت نکردن در مسابقات برون مرزی هر ماه با افت رنکینگ روبه رو می شود، سایر پینگ پنگ بازان هم همین شرایط را دارند و بسیاری ستاره دار شده اند.  
 
عالمیان در پایان به خدمت وظیفه پسرانش هم اشاره کرد و دراین باره گفت: از فدراسیون تنیس روی میز تشکر می کنم که همکاری لازم را با ما داشتند و نوشاد و نیما به همراه پوریا عمرانی، مدت یک ماه و نیم از دوره آموزشی خدمت سربازی را پشت سر گذاشته اند و بعد از این دوره هم به عنوان سرباز قهرمان به خدمت فدراسیون در خواهند آمد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عالمیان ، پینگ پنگ ، نوشاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.