سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجلاس لیگ جهانی والیبال؛

رویارویی ایران و آمریکا در هفته اول لیگ جهانی 2015/ایران رتبه اول حضور تماشاچیان را کسب کرد

اجلاس دپارتمان لیگ جهانی صبح امروز به منظور بررسی برگزاری مسابقات لیگ جهانی در سال 2014 با حضور اعضا آغاز شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، این اجلاس از ساعت 9 صبح در فلورانس آغاز شد دکتر آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال،در ابتدای جلسه  از رشد و پیشرفت بی نظیر والیبال ایران در حضور و برگزاری مسابقات لیگ جهانی تقدیر و تشکر کرد.

** بر اساس اعلام دپارتمان لیگ جهانی با توجه به بررسی گزارشات و تحقیقات به عمل آمده ایران در بین 28 کشور حاضر در لیگ جهانی در زمینه اطلاع رسانی و فعالیت در فضای مجازی شامل سایت، فیسبوک و توییتر رتبه اول را کسب کرد.

** رویارویی ایران و آمریکا در هفته اول لیگ جهانی 2015


بر اساس اعلام دپارتمان لیگ جهانی تیم ایران در لیگ جهانی 2015 در گروه دو این رقابت ها با تیم های امریکا، لهستان و روسیه همگروه خواهد بود و در گروه یک این رقابت ها تیم های ایتالیا، برزیل، صربستان و استرالیا قرار گرقتند.

بر این اساس تیم ملی امریکا در هفته اول این رقابت ها طی روز های 29 و 31 ماه می میزبان  مردان والیبال ایران می باشد و در هفته های بعد این رقابت های ایران به ترتیب مهمان لهستان و روسیه است.
 
بدین ترتیب ایران در سه هفته ابتدایی لیگ جهانی 2015 شش بازی در خارج از خانه برگزار می کند و در سه هفته دوم طی شش مسابقه به ترتیب میزبان امریکا، لهستان و روسیه می باشد.

** ایران رتبه اول حضور تماشاچیان را کسب کرد

بر اساس اعلام دپارتمان لیگ جهانی با توجه به بررسی گزارشات و تحقیقات به عمل آمده ایران در بین 28 کشور حاضر در لیگ جهانی از لحاظ حضور تماشاگران  با آمار 72 هزار نفر تماشاگر در شش مسابقه رتبه اول را کسب کرد.

پس از ایران لهستان با 70 هزار نفر در رده دوم ایستاد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۷ تير ۱۳۹۳
زنده باد ایران