سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مالزی سرنگونی بوئینگ ۷۷۷ را "بی حرمتی به نجابت انسانی" خواند

وزیر حمل و نقل مالزی: در صورت مورد هدف قرار گرفتن هواپیما، "بی حرمتی به نجابت انسانی" رخ داده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، لیو تیونگ لای وزیر حمل و نقل مالزی اعلام کرد؛در صورت اثبات حمله به هواپیمای سرنگون شده مالزیدر اوکراین نجابت انسانی پایمال شده است.

تیونگ لی در ادامه سخنان خود افزود اگر این موضوع ثابت شود،تخلف آشکار از قوانین بین المللی و بی حرمتی به نجابت انسانی صورت گرفته است.

او در ادامه گفتگو با خبرنگاران در کوالالامپور اعلام کرد؛ دولت مالزی از تماس های تلفنی که هرگونه اطلاعات جدیدی را در رابطه با این سانحه در اختیار مسئولین قرار دهد، استقبال خواهد کرد.

گفتنی است، بر اساس اعلام وزارت کشور اوکراین، تعداد کشته های ناشی از سقوط هواپیمای بوئینگ -777مسافربری مالزی حدود 300 نفر بوده است و 23 تبعه آمریکا ، 4 فرانسوی و 9 انگلیسی ازجمله سرنشینان این هواپیما بوده اند.دولت هلند به دلیل کشته شدن 154 نفر از اتباع این کشور در سقوط هواپیمای مالزیایی عزای عمومی اعلام کرد و دستور داد پرچم های این کشور به حالت نیمه افراشته درآیند. 108 تن از مسافران هواپیمای مالزیایی از اعضای هیئتی بودند که می خواستند برای شرکت در بیستمین کنفرانس جهانی مبارزه با ایدز به استرالیا بروند.  این درحالی است مخالفان دولت اوکراین مدعی شدند هواپیمای مسافربری مالزی را که در اوکراین سرنگون شد یک فروندهواپیمای جنگی اوکراین هدف قرار داد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۷ تير ۱۳۹۳
چه راحت مثل پشه ، آدم میکشن