سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پور نعمت: لیگ برتر هفته‌های آغازین تماشاگران اندکی دارد

لیگ برتر زیر سایه جام جهانی کمرنگ‌تر می‌شود و باید منتظر ماند تا به مرور زمان استقبال تماشاگران از این مسابقات بیشتر شود.

اردشیر پور نعمت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره ارزیابی‌اش از تأثیر جام جهانی بر روی لیگ برتر افزود: از نظر روان‌شناختی روی تماشاگران یک شوک فنی وارد می‌شود و لیگ برتر زیر سایه می‌رود و اساسا از لیگ‌ها هفته‌‌های اول خیلی استقبال نمی‌شود و دیدن این بازی‌ها سخت است ولی به مرور زمان در هفته‌های وسط تماشاگران جذب می‌شوند.
 
وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از سقف قرارداد بازیکنان افزود: قراردادی که باشگاه با بازیکنان می‌بندد باید همان سقف قرارداد بسته شده پرداخت شود و پرداخت هزینه‌های اضافی خارج از سقف قراردادها روشی غیرقانونی و در فوتبال ایران موسوم است و این رفتار غیرقانونی وغیرحرفه‌ای در فضای حرفه‌ای ورزشی کاملا نادرست است و باید مدیران باشگاه‌ها نسبت به این مسائل حساس‌تر باشند و اجازه ندهند که در فوتبال چنین اتفاقاتی بیفتد.  

وی همچنین درباره اینکه کدام تیم در نقل و انتقالات بهتر است اظهار داشت: لیگی که در پیش رو خواهیم داشت به نظرم همه تیم‌ها یکی هستند  چرا که بازیکنان برتر در تمام تیم‌ها به طور مساوی پخش شدند و این باعث می‌شود که تیم‌ها در این لیگ برتر برابر باشند.  

پور نعمت درباره ارزیابی‌اش در پرونده فساد فوتبال بیان کرد: خبرنگارها نسبت به کار خود تعهد دارند و کی روش اصلا نیازی به این کارها ندارد و او به راحتی می‌تواند نتیجه بگیرد.  

وی همچنین درباره اردو تیم‌ها که در خارج از کشور برگزار می‌شود افزود: اردوهای خارج از کشور اگر امکانات بدنسازی و تمرین مناسب و از لحاظ هوازی و غیرهوازی در سطح مناسبی باشد خوب است بسیای از مدیران مخصوصا مدیران تیم‌های مطرح این اعتقاد را دارند که این اردوها می‌تواند بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی در شرایط بهتری قرار دهد.  

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.