سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازسازی تشکل‌ها در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بازسازی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی به منظور تأثیر گزاری بیشتر آن‌ها در افزایش بهره وری و تولید در دستور کار این وزارت خانه قرار گرفت.

سید حسن هفده تن معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در  خصوص نقش تشکل‌ها در افزایش تولید ناخالص ملی گفت: تشکل‌های کارگری و کارفرمایی کشور تاکنون نتوانسته‌اند مطابق قانون کار به صورت صنفی و مؤثر عمل کنند تا در نتیجه آن تولید ناخالص داخلی را افزایش دهند این امر در حالی است که در کشورهای توسعه یافته تشکل‌های اثرگزاری وجود دارد که تولید ناخالص بالایی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: به دلیل این که تشکل‌ها همواره در ایران سهم کمی در تولید ناخالص داخلی داشته‌اند از سوی دولت‌ها نیز مورد توجه و حمایت قرار نگرفته‌اند. 

معاون روابط کار  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: با  توجه به نقش و اهمیت تشکل‌ها در هر کشوری، و مغفول ماندن این درجه از اهمیت در کشورمان، ضروری است تا ساختارتشکل‌ها را بازسازی کنیم که این امر در حال حاضر در دست اقدام است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعاون ، وزارت ، دستور ، تشکل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.