سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شب قدر را با قدرشناسان عاشق بگذرانیم

قدرشناسان عاشق، دعا و اعمال شب‌های قدر اثر ابوالفضل رخشنده با موضوع شب‌های قدر است.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران شب قدر برتر از هزاران  ماه است و در این شب قرآن یکباره برپیامبر اکرم (ص) نازل شد کتابهای بسیاری درباره شب قدر، اعمال و فضیلت‌های این شب به رشته تحریر درآمده است. 

کتاب "قدرشناسان عاشق؛ دعا و اعمال شب‌های قدر" عنوان کتاب است که ابوالفضل رخشنده در 240 صفحه در قطع رقعی و با تیراژ 2000 نسخه در سال 1391 چاپ و منتشر کرد این کتاب به دو زبان فارسی و عربی به رشته تحریر درآمد. 

کتاب آیین شب زنده‌داری اعمال و دعاهای شب قدر اثر حسین مقدسی امیری و ترجمه مهدی الهی قمشه‌ای توسط انتشارات پیام قدس و 224 صفحه با تیراژ 5000 نسخه به زبان فارسی و عربی و در سال 89 در بازار نشر عرضه شد از دیگر کتاب‌ها با موضوع شب قدر می‌توان به کتاب طریق النور، اعمال لیالی قدر اشاره کرد این کتاب به زبان عربی توسط انتشارات لسان الصدق در 72 صفحه به تیراژ 2000 نسخه در قطع وزیری در سال 85 منتشر شد. 

همچنین کتاب دیگری با عنوان طریق النور اعمال لیالی قدر شامل دعاهای شب‌های قدر و ماه رمضان توسط انتشارات انوار الهدی در 108 صفحه با تیراژ 2000 نسخه در سال 87 به زبان فارسی در قم چاپ شد. 

کتاب اعمال روزه داران در شب قدر نیز عنوان کتابی از اصغر محمدی همدانی است که توسط انتشارات گلزار کتاب در 288 صفحه با تیراژ 2000 نسخه به زبان فارسی در سال 84 با موضو شب قدر منتشر شد این کتاب در سال 85 توسط همین انتشاراتی به چاپ دوم خود رسید. 

 
انتهای پیام/ اس
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.