سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران - فیلیپین، دیدار فینالیست های 2013؛

ژاپن و اردن برای مقام پنجمی کاپ آسیا رقابت می کنند

تیم های ملی بسکتبال ایران و فیلیپین از ساعت 13:45 دقیقه برای رسیدن به فینال کاپ آسیا وارد رقابت می شوند. در حالی که در دو دیدار اول امروز هم ژاپن و اردن برنده بازی های رده بندی شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دو تیم ملی ایران و فیلیپین که سال گذشته برای تعیین قهرمان سال 2013 آسیا در فینال جام ملت ها با هم روبرو شدند امسال با شرایطی متفاوت در نیمه نهایی کاپ آسیا به مصاف هم می روند.

ایران 6 بازیکن از ترکیب قهرمان سال گذشته را به همراه ندارد و شرایط سامان ویسی گاردرأس تیم هم هنوز برای این بازی مشخص نیست. فیلیپین هم بدون پینگریس، آلاپاک و ویلیام کاسترو به این مسابقات آمده است.

ارسلان کاظمی چهره جدید تیم برای بازی های این دوره به شمار می رود و تیم فیلیپین هم بازیکن جدیدی به نام دالیستان را در ترکیب دارد که در مسابقات قبلی هم یکی از موثرترین مهره های این تیم بود.

تیم ایران با کمبود گارد در این دوره مواجه شده که همین موضوع نقطه ی قوت فیلیپینی ها به شمار می رود و در عوض بازیکنان بلند قد ایران در پست سنتر شرایط بهتری نسبت به فیلیپین دارند. هر چند مارکوس دوتیت آمریکایی نیز امسال بار دیگر به کمک این تیم شرق آسیا آمده است.

برد اردن و ژاپن در بازی رده بندی

تیم ملی اردن که روز گذشته با شکست مقابل ایران از مرحله نیمه نهایی باز ماند در اولین بازی رده بندی پنجم تا هشتمی با نتیجه 69 بر 65 هند را برد.

ویشش با 17 امتیاز، 6 ریباند، 4 پاس گل و 4 توپربایی بهترین بازیکن هند و الدوایری با 21 امتیاز و 10 ریباند بهترین بازیکن اردن در این بازی بودند.

تیم ژاپن هم در دومین بازی امروز با نتیجه 82 بر 48 سنگاپور را برد تا به این ترتیب دو تیم ژاپن و اردن برای مقام پنجمی مسابقات با هم روبرو می شوند و تیم های سنگاپور و هند نیز برای تعیین رده هفتم و هشتم با یکدیگر دیدار می کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، فیلیپین ، کاپ آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.