سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه بسیج دانشگاهیان تبریز در حمایت از مردم غزه در شبهای قدر

رژیم صهیونیستی از غفلت افکار عمومی جهان برای مقاصد پلید استفاده می کند

در پی اوج گیری حملات رژیم اشغالگر صهیونیست به نوار غزه و کشتار بی رحمانه مردم بی گناه، بسیج دانشگاهیان تبریز طی بیانیه ای این تجاوز را محکوم کرد.

 به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در پی اوج گیری حملات رژیم اشغالگر صهیونیست به نوار غزه و کشتار بی رحمانه مردم بی گناه، بسیج دانشگاهیان تبریز (بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارمندان دانشگاه تبریز) طی بیانیه ای این تجاوز را محکوم نمود و همدردی و کمک خود را اعلام کرد.
متن این بیانیه به صورت زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا ( المائدة: ۸۲ )

بار دیگر تجاوز وحشیانه و ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیست به نوار غزه و کشتار مردم بی پناه و بی‌گناه آن سرزمین کوچک و محاصره شده، فجایع تاسف انگیزی را رقم زده و زخمی دیگر بر پاره تن جهان اسلام نشانده است  وصلح و امنیت منطقه‌ای و جهانی را در معرض خطر جدی قرار داده است.

حملات نظامی به نوار غزه در شرایطی به وقوع می‌پیوند که کشورهای منطقه مانند سوریه، عراق و لبنان و... در معرض تهاجم وحشیانه گروه‌های تکفیری از جمله داعش قرار گرفته و رژیم صهیونیستی مدل تکراری  استفاده از غفلت افکار عمومی جهان برای نیل به مقاصد پلید شان را با حملات هوایی به منازل مسکونی رقم زده و شهروندان فلسطینی صد‌ها زن و کودک را قتل عام نموده است .
مردم غیرتمند و روزه دار غزه، این روزها آماج حملات ناجوانمردانه رژیم تروریست و منحوس صهیونیستی قرار گرفته و مظلومانه به شهادت می‌رسند و در این میان سکوت شرم آور کشورهای غربی و عربی، به مثابه چراغ سبزی برای شروع و تداوم جنایات ضدبشری این رژیم شده است و سازمان‌های عریض و طویل بین‌المللی که خود را داعیه‌دار حقوق بشر قلمداد میکنند تاکنون از هرگونه اقدام بازدارنده سر برتافته‌اند و بلکه  بر طبل حمایت از ظالم کوبیده اند.

ایستادگی مردم قهرمان فلسطین و تمسک به روح مقاومت توسط ساکنان شجاع باریکه غزه در مواجهه با جنایات اخیر ستودنی است ؛ هم‌چنان‌که مردم و گروه‌های جهادی فلسطین طعم تلخ شکست و سرافکندگی را در جنگ‌های 22 روزه و 8 روزه به نظامیان صهیونیستی چشانده‌اند، این بار نیز به فضل پروردگار  این رژیم را در تحقق اهداف شوم خود ناکام خواهند گذارد.

ما بسیجیان دانشگاه تبریز ضمن همدردی با ملت مظلوم فلسطین در غزه، جنایات ددمنشانه رژیم جنایتکار و منفور صهیونیستی را محکوم نموده و آماده کمک رسانی در تمام مسایل مورد نیاز  به مردم بی دفاع غزه هستیم و از تمامی ملت‌ها و دولت‌های مستقل و آزاده جهان می‌خواهیم تا به هر نحو مقتضی به یاری ملت مظلوم فلسطین و بویژه ساکنان بی‌دفاع و بی پناه نوار غزه بشتابند.

در پایان از ملت شریف و مبارز و همیشه در صحنه ایران اسلامی و علی الخصوص از عموم شهروندان فهیم تبریز  _ که تبریز خواهر خوانده شهر مظلوم غزه است _  می‌خواهیم تا در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان (روز جهانی قدس) مانند همیشه به ندای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی لبیک گفته و با حضور فعال و باشکوه در تظاهرات اعتراض ‌آمیز این جنایات هولناک را محکوم نموده و برای پیروزی رزمندگان مقاومت اسلامی طلب دعا نمایند. «و ما النصر إلا من عندالله».
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.