سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عمران الزعبی: سخنرانی اسد وجدان بیدار یک مسئول سیاسی و میهن‌پرست را نشان داد

"عمران الزعبی"، وزير اطلاع رسانی سوريه اعلام کرد؛ سخنرانی مراسم تحليف اسد حاکی از واقع گرايی سياسی اوست و وجدان بیدار او را نشان داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سوریه، عمران عاهد الزعبی، وزیر اطلاع رسانی سوریه، روز پنجشنبه اعلام کرد سخنرانی بشار اسد رئیس جمهور سوریه در مراسم تحلیف خود  حاکی از واقع گرایی سیاسی وی در قبال چالش هایی بودکه سوریه اکنون گرفتار آن است.

وزیر اطلاع رسانی سوریه خاطرنشان کرد این سخنرانی وجدان بیدار یک مسئول سیاسی و میهن پرست را نشان می داد.  این وزیر سوری درباره اوضاع کنونی حاکم بر سوریه نیز تصریح کرد سوریه همواره از آرمان فلسطین دفاع کرده و دفاع سوریه از این آرمان همیشگی است. 

این مسئول سوری خاطر نشان کرد موضع سوریه درباره فلسطین موضعی برآمده از باور خود سوریه است و هیچ ربطی به احزاب و تشکل های سیاسی فلسطینی ندارد . زیرا سوریه از زمانی که مناقشه اسرائیل و فلسطین به وجود آمد یعنی زمانی که برخی از این احزاب اصلا وجود نداشتند همین موضع را داشت و اکنون نیز همین موضع را ادامه می دهد. 

الزعبی درباره اولویت های دولت جدید سوریه که بعد از مراسم تحلیف تشکیل خواهد شد گفت مسائل اقتصادی، انسانی و حفظ جان شهروندان اولویت های دولت جدید خواهند بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.