سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظهر امروز در ابن بابویه رخ داد

گودبرداری غیر اصولی دو کشته و مجروح برجای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آوار در محل گود برداری شده و کشته و مصدوم شدن 2 تن خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: در ساعت 11:30 دقیقه ظهر امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حادثه ریزش آوار در محل گود برداری شده در منطقه ابن بابویه مطلع شدند و بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه شد.

وی ادامه داد: در قطعه زمینی به وسعت 250 متر مربع و به عمق چهار متر گود برداری شده بود  که به یکباره دیواره ضلع غربی محل  گود برداری فرو ریخت که در پی آن بخشی از ساختمان مجاور نیز تخریب شد و دو تن از کارگران در زیر آوار محبوس شدند.

ملکی خار نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله با کمک تجهیزات آواربرداری که پاها و کمر وی زیر آوار بود خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند و کارگر دیگر را که کاملاً در زیر آوار گرفتار بود پس از تلاش چند ساعته خارج کردند که متاسفانه به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده بود.

به گفته مقام مسئول در سازمان آتش نشانی هر دو کارگر افغانی و 18 ساله بودند و عملیات نیز پس از ایمن سازی محل به پایان رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساختمان ، گرفتار ، مسئول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
یک بابا
۱۵:۴۸ ۲۷ تير ۱۳۹۳
چرا مسولان فکری نمیکنن پس جایگاه نظارتی بر ساخت و ساز ها کجاست اگر خدای نکرده برای شما شاید اتفاق بیفتد ! چی لطفا ابن موضوع را پیگیری کنید