سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش سوزی ساختمان 5 طبقه در رشت/ سقوط کابل برق فشار قوی بر روی فرمانده عملیات

سخنگوی دبیرخانه آتش نشانی کلانشهرهای کشور از حادثه آتش سوزی در یک ساختمان 5 طبقه و سقوط کابل فشار قوی بر روی فرمانده عملیات این آتش سوزی خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی کلان شهرها در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت 21:57دقیقه شب گذشته سامانه 125  آتش نشانی رشت از حادثه آتش سوزی  در یک ساختمان 5 طبقه مطلع شد و بلافاصله چند ایستگاه آتش نشانی به همراه تشک نجات خودروهای تنفسی و نردبان هیدرولیکی عازم محل حریق در خیابان 134 گلسار رشت شدند.


وی ادامه داد: آتش سوزی در طبقه پنجم این ساختمان 5 طبقه رخ داده بود که گروهی از آتش نشانان پس از تلاش آتش سوزی را مهار کردند که در همین حین فرمانده عملیات برای بازرسی از عملکرد آتش نشانان با کمک نردبان هیدرولیکی درحال عزیمت به طبقه پنجم بود به یکباره یک کابل فشار قوی برق که در مجاورت این ساختمان بود به برروی فرمانده عملیات آتش نشانان سقوط می کند و به شدت دچار سوختگی می شود که نیروهای اورژانس بلافاصله وی را عازم مراکز درمانی می کنند.

به گفته این مقام مسئول آتش نشانی، فرمانده عملیات صبح امروز در بیمارستان به زیر تیغ جراحان رفت و هم اکنون تحت مراقبتهای ویژه است.


گفتنی است، فرمانده عملیات با داشتن کلاه و لباس مخصوص آتش نشانان دچار سوختگی شدید شده است.

انتهای پیام/


 

برچسب ها: طبقه ، ساختمان ، فرمانده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سمیرا
۰۲:۲۸ ۲۷ تير ۱۳۹۳
انشاء الله خدا بهش سلامتی بده